KEHITTÄMISEN TYYPILLISIÄ NÄKÖKULMIA

  • Toiminnan asiakaslähtöinen uudistaminen ja tehostaminen
  • Prosessien kehittäminen
  • LEAN toiminnan tehostamisen menetelmänä
  • Vuorovaikutuksen kehittäminen, yhteistyön lisääminen
  • Palautekulttuuri, innostaminen
  • Yhdessä tekeminen, ryhmähengen ylläpitäminen ja parantaminen
  • Vaikeiden asioiden käsittely, ongelmatilanteiden ratkaiseminen
  • Erilaisuuden hyödyntäminen
  • Yhteistyö- ja alaistaidot
  • Työhyvinvointi

TOIMENPITEITÄ JA TYÖSKENTELYTAPOJA

  • Valmennustilaisuudet, työpajat , kehittämisprosessit yksittäiselle työyhteisölle ja/tai yhteiset tilaisuudet usealle  toiminnolle tai tiimille
  • Havainnoinnit ja haastattelut  sekä niiden yhteinen työstäminen  ja hyödyntäminen työpajoissa
  • Teemaluennot